Premia Foodsi 2012.a. teise kvartali ja kuue kuu märksõnadeks olid kasvanud kasumlikkus, neljandat kvartalit järjest kasvanud külmkaubamüük, kasvanud turuosad Balti jäätiseturgudel, jäätisemüüki mõjutanud kehv ilm ja langevad turuhinnad kalasegmendis, teatas firma kvartaliaruandes.

Teise kvartali Premia Foodsi konsolideeritud käive oli 26,1 miljonit eurot, aastatagusele tulemusele jäi see alla 1,5 miljoni euro ehk 5,4 %-ga. 2012. aasta esimese kuue kuu konsolideeritud käibeks kujunes 43,2 miljonit eurot, 2011.aasta võrreldava perioodi tulemus oli parem 1 miljoni euro ehk 2,4% võrra.

Aasta teise kvartalis ja ka kuue kuu kokkuvõttes paranes ettevõtte brutorentaablus vastavalt 0,9 ja 2,4 protsendipunkti võrra. Teise kvartali brutokasum ulatus 7,9 miljoni euroni ja 6 kuu kokkuvõttes teenis ettevõte brutokasumit 12,1 miljonit eurot, mis on 0,7 miljonit eurot ehk 6,6% rohkem kui 2011. aasta samal perioodil. Suurima panuse brutokasumi kasvu andsid külmkauba- ja kalasegment.