Kurb tõde: Leedu kaubakettides on teeninduse tase aastaga kukkunud

 (4)
6SIKK11DEC08K052.jpg
6SIKK11DEC08K052.jpgfoto: rein sikk

Leedus on aastaga teeninduse tase kõigis kaubanduskettides langenud seitsme protsendipunkti võrra, selgus uuringufirma Dive Leituva andmetel.

Uuringu kokkuvõttes on kaubakettide teenindustase 82,1 protsenti, vahendab Leedu Delfi.

Kõige kõrgema teenindustasemega kett on Iki(91,8%), mis võttis esikoha mulluselt liidrilt Prismalt. Viimane sai 83,7% ning kukkus kolmandale kohale. Tänavu tõusis esikolmikusse, lausa teisele kohale ka Rimi (84,1%), vahetades välja Maxima.

Esikolmikule järgnenud kaubaketid tänavu: Kubas, Fresh Market, Maxima ja Norfa.

„Kaubanduskettide kõige nõrgem koht teeninduses on jätkuvalt kassatsoon. Töötajad ei pea keskenduma mitte ainult teeninduse kiirusele, vaid ka nende suhtlus kliendiga peab olema sõbralik ning siiras,“ lausus Dive Lietuva esindaja Migle Šjatkulene.