New Yorki taksodele tegevuslube välja andva New York City Taxi and Limousine Commission’i andmetel on Uber sealse tegevuslubade äri põhimõtteliselt hävitanud – nende väärtus on järsult kukkunud. Mitmed taksofirmad on sattunud tõsistesse majandusraskustesse.

Nimelt tegutseb Uber litsentseerimata taksodega ehk igast autojuhist võib saada Uberi taksojuht. Inimene, kes tahab sõita punktist A punkti B, tellib Uberi auto nutirakenduse kaudu. Juhile makstakse sõidu eest sellesama nutirakenduse kaudu, millest osa läheb tasuna autojuhile ja Uber saab oma osa vahendamise eest. Nii kasutajad kui ka juhid saavad Uberi keskkonda kommentaare jätta, mis peaks tagama, et ebaviisakas juht jääb edaspidi klientidest ilma ja tülikas klient Uberi kaudu enam küüti ei saa.

Paljud New Yorki taksojuhid ei näegi nüüd enam mõtet kallist tegevusluba osta ja taksofirmale töötada, sest Uber lööb lisaks ka odavama kilomeetrihinnaga. Nii on tegevuslubade äri kokku kukkunud, samas kui majandus New Yorkis õilmitseb.

Suurbritannias pole Uber veel pahandust teinud, kuid ka sealses taksoäris on märgata närvilisust ja Uberi maandumine Londonis on juba põhjustanud taksojuhtide proteste. Proteste Uberi vastu on toimunud ka teistes riikides.

Hiljuti teatas Uber oma jõulisest laienemisplaanist Euroopasse, oma kodulehel otsitakse töötajaid ka Tallinnas.
Taksoteenust vahendava Uberi võimalik Eestisse tulek on tekitanud palju poleemikat ja küsimusi, nende pakutav teenus meie seadustega aga vastuollu ei lähe. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi kinnitusel ei välista Uberi tulekut ei uus ega vana ühistranspordiseadus.

Mitmetes riikides on Uber keelatud. Näiteks ei ole Uberi-sarnased teenused lubatud Hiinas, kus jaanuarist alates keelati eraautode taksoteenus rakenduste kaudu. Uber ei tohi tegutseda ka Hispaanias, Belgias, Prantsusmaal ega Hollandis.