Tallinki kommunikatsioonidirektor Marika Nöjd ütles ajalehele Helsingin Sanomat, et jaanuarist jõustuv väävlidirektiiv tähendab, et laevakompanii kulud hoopis suurenevad.

Uue aasta algusest jõustub nimelt Euroopa Liidu väävlidirektiiv, mis peaks vähendama reisilaevade heitmete hulka.

Nöjd rääkis, et väävlidirektiivist tingitud täpne hinnatõus ei ole veel teada, kuid halvimal juhul ulatub see kuni 40 protsendini. "Meie kulud kütusele on järgmisel aastal kümneid miljoneid eurosid suuremad kui sel aastal," ütles ta ajalehele. Kulud kütusele moodustavad tema sõnul 14 protsenti laevakompanii kogukuludest.

Finnairi kommunikatsioonispetsialist Manti Väätäinen-Pereira sõnul on firmal kütusehinna teravate kõikumise vastu tehtud pikaajalised lepingud.

Seega võib praegune kütuse hinnalangus lennupiletite hindadele ja ettevõtte kuludele mõju avaldada alles hiljem.

Väätäinen-Pereira märkis, et hinnad dikteerib turg ja tugev konkurents.