2011. aastal ostis Coca-Cola USAs kohaliku suure jääteetootja, kelle nimi oli samuti Honest Tea (Aus Tee). Ka see firma oli 2007. aastal püüdnud Annie Youngi perefirmat survestada, et too oma Ausraalias registreeritud kaubamärgist loobuks.

Annie Young kirjeldas Austraalia Guardianile oma rasket elu: „Keeruline on olnud töötajaid palgata ning edasimüüjatega uusi kokkuleppeid sõlmida. Iga kord, kui tegin mingi kulutuse, siis küsisin endalt, kas käitun ikka õigesti, võib-olla tulevad nad homme mingite uute süüdistustega välja," ültes Young.

Coca-Cola mõistis aga lõpuks, et Austraalias ei ole neil kaubamärgi kaitset ega õigust seda ka Youngi perefirmalt ära võtta.

„18 kuud kestnud muretsemine, kulutused ja muu ebameeldiv on nüüd möödas, aga olen ikkagi vihane. Samas on aga ka kergenduse tunne. See võiks olla eeskujuks paljudele väikefirmadele, et suurte kiusajate (bullies) vastu on võimalik võidelda. Ärge laske neil end ümber lükata," oli võitlusest väsinud Annie Youngi soovitus teistele.

Ta lubas võitu tähistada tassikese teega.