Laevareisid Helsingisse soodsamaks ei lähe
“On selge, et konkurents muutub endisest teravamaks, sellest ei pääse üle ega ümber,” ütles Nordic Jetline’i tegevdirektor Mikael Granrot.
“Hinnad tõusevad veidi. Kütusehinnad on tõusnud ja see tõus tuleb katta,” ütles Tallink Silja juhatuse liige Keijo Mehtonen.
Metoneni ja Granroti sõnul on kütusekulud võrreldes möödunud aastaga tõusnud umbes poole võrra. “Kui on uusi laevu, on kõigil head pakkumised mängus. Reaalne hinnatase on siiski tõusnud, kuigi pakkumiste põhjal võib paista, et see on isegi langenud. Liinihinnad on tõusnud,” ütles Granrot.
“Võibolla pakkumise suurendamisega suudetakse pöörata Tallinna ja Helsingi vaheline liiklus väikesele tõusule. Paistab, et käesoleval aastal jõutakse kuue miljoni reisijani, ehk kasv on kolm kuni viis protsenti võrreldes möödunud aastaga,” lausus Mehtonen.
Tallinna ja Helsingi vahelises laevaliikluses konkureerivad Viking Line, Tallink, Nordic Jetline, Eckerö Line, Sea Containers Finland ja Linda Line.