Lastekas.ee tegelastega lihatoodete müük kasvas kuuga 40%


Lastekas.ee tegelastega lihatoodete müük kasvas kuuga 40%
wõro

Eesti suuruselt teise lihatoodete valmistaja Wõro ning Lastekas.ee koostöös poelettidele toodud lastesarja müük tegi märtsis suure hüppe ja kasvas veebruariga võrreldes 40% protsenti.

Wõro lastesarja kuuluvaid tooteid on praeguseks müüdud kokku üle 50 tonni ehk jaehindadesse ümber arvutatuna ligi 4 miljoni krooni eest, teatas Wõro.

Wõro turundusjuht Rene Kiis nimetas ühe kasvuallikana esmaspäeval lõppenud tarbijamängu.

„Äsja lõppenud kampaania käigus osteti kokku üle 55 000 pakendi erinevaid lastesarja tooteid. Veebruariga võrreldes kasva märtsi müük 40% ning Wõro kodulehekülge külastas päevas üle 500 inimese,“ rääkis Kiis.

Lastekas.ee tegelastega Wõro lastesarja kuuluvad kolm toodet: Jänku-Jussi viinerid, Johanna vorstiampsud ja Mõmmi võileivavorst.