Laulu- ja tantsupeol kauplejad lepivad kahjumiga

 (14)
Laulu- ja tantsupeol kauplejad lepivad kahjumiga
Päevaleht/Pressifoto, Kristo Nurmis

Samal ajal kui laulu- ja tantsupidu täidab hotellid pea pilgeni külastajatega ja omanike taskud rahaga, arvestavad peo suursponsorid pigem õilsa kahjumiga.

AS A. Le Coq, kellel on üldlaulu- ja tantsupeol joogimüügi ainuõigus, müügikasumile panustama ei hakka, kirjutab Äripäev.

"Ma ei taha suurusjärkudega spekuleerida, kuid see arv on kindlasti miinustes," kommenteeris A. Le Coqi juhataja Tarmo Noop eeldatavat kasumit. A. Le Coqile, kes on laulu- ja tantsupeo suursponsor, on üritusel osalemine pelgalt turundusüritus. Noop lisas, et praegust majandusolukorda arvestades ei saa hindu tõsta ja need jäävad samasuguseks nagu mullusuvistel üritustel.

Ka Premia, kellel on laulu- ja tantsupeol jäätiste ainumüügiõigus, lubas, et jäätise hind on üritusel harjumuspärane. Kuna Premia on laulu- ja tantsupeo suursponsor, ei looda nad kasumit teenida. "Tõenäoliselt lõpetame miinustes," ütles Premia turundusdirektor Katre Kõvask ja lisas, et laulu-ja tantsupeo spondeerimine on pigem ilus võimalus, mitte kasumi tagaajamine.