“Tänavu kavatseme Eestis avada neli kuni kuus uut poodi,” ütles Apranga juhatuse esimees Rimantas Perveneckas. “Kolme aasta möödudes peaks kaupluste arv olema jõudnud 25–30-ni.”

Leedu ettevõte ei pea Perveneckase sõnul Eestis laienemise puhul silmas ainult Tallinna, vaid võimalike uute poodide asukohtadena on kaalumisel ka Tartu ja Pärnu. Lisaks Zarale ja Berschkale veel paarikümmet kaubamärki esindav Apranga kavatseb Eestisse tuua ka omanimelise tootemargi.

“Kõik meie poolt esindatavad kaubamärgid on Eestis uute poodidena kõne all,” sõnas luksusbrändidest veel näiteks GF Ferre ja Hugo Bossi poode opereeriva Apranga juht.

Oma suuremateks konkurentideks Eestis nimetas Rimantas Perveneckas Tallinna Kaubamaja ja Stockmanni. “Kõigil turgudel, kus tegutseme, huvitab meid ainult üks positsioon ja see saab olla vaid turuliidri oma,” ütles Perveneckas.

Apranga Groupi jaeketti kuulub praegu 86 kauplust, millest 57 asub Leedus ja 24 Lätis. Tänavu kavatseb ettevõte Leedus avada ligikaudu 30 uut kauplust ning Riias peaks uksed avama umbes 13 poodi.