Viimase paari aasta pabermeedia väljaannete müük näitab järjest nende inimeste arvu vähenemist, kes ajalehti ja ajakirju üksikmüügist ostavad. Päevalehtede müüginumbreid analüüsinud Lehepunkt ASi tegevdirektori Allan Liima hinnangul näitab ka lähiaastate trend 4-5protsendilist jaemüügi vähenemist, kirjutab Äripäev.

Ühe põhjusena nimetatakse välikioskite võrgu kahanemist ja väikepoodidele surmahoobi andnud lahja alkoholi müügi keelustamist.

"See, et asemele astuvad supermarketid, ei aita päevalehti, sest keskmine ostusagedus väheneb ühes sellega," kirjeldas SL Õhtulehe peatoimetaja Väino Koorberg kiratseva lehemüügi põhjusi.

Peamiselt ongi löögi alla sattunud need väljaanded, millel on suur üksikmüügi osakaal, nagu SL Õhtuleht, Eesti Ekspress ja Kroonika.