?Möödunud aasta sügisel avasime uue tootmisliini,? lausus AS-i Leibur juhatuse esimees Ants Promann. ?Pagaritööstuse tänase päeva maailma parimate seadmetega komplekteeritud uus tootmisliin lubab meil küpsetada kuni 10 miljonit kilogrammi pagaritooteid aastas. Kuldse sarja röstsaiad on esimesed, mille tootmist uuel liinil alustasime.?

AC Nielseni uuringu järgi kasvas 2005. aasta jooksul Leiburi röstsaiade ja -leibade osakaal kõikide Eesti rösttoodete seas 5%. ?Rösttoodete eesti TOP 10-s on Leiburi Kuldne Klassikaline röstsai esikohal,? sõnas AS-i Leibur marketingidirektor Kreet Volmer. ?Järgnevad samuti Kuldse sarja tooted: Kuldne 10-viljaröstsai ning Kuldne täisteraröstsai. Kuldse röstsaia sarja tooted moodustavad 60% kõikidest Eesti röstide TOP-toodetest.?

Kuldse röstsaia kampaania kestis 1. novembrist 28. veebruarini. Kampaania oli väga edukas: tulemused olid head nii osalemise kui toodete müügi osas. Kuldne kasvas ise ja suurendas kogu röstisegmendi müüki ? viimast 9 protsendi võrra. Kampaania käigus loositi välja iga päev röster, viimaks peaauhinnaks pool kilo puhast kulda.