Leibur saavutas Eesti röstitoodetest 56%-lise turuosa
AC Nielseni uuringu järgi kasvas 2005. aasta jooksul Leiburi röstsaiade ja -leibade osakaal kõikide Eesti rösttoodete seas 5%. ?Rösttoodete eesti TOP 10-s on Leiburi Kuldne Klassikaline röstsai esikohal,? sõnas AS-i Leibur marketingidirektor Kreet Volmer. ?Järgnevad samuti Kuldse sarja tooted: Kuldne 10-viljaröstsai ning Kuldne täisteraröstsai. Kuldse röstsaia sarja tooted moodustavad 60% kõikidest Eesti röstide TOP-toodetest.?
Kuldse röstsaia kampaania kestis 1. novembrist 28. veebruarini. Kampaania oli väga edukas: tulemused olid head nii osalemise kui toodete müügi osas. Kuldne kasvas ise ja suurendas kogu röstisegmendi müüki ? viimast 9 protsendi võrra. Kampaania käigus loositi välja iga päev röster, viimaks peaauhinnaks pool kilo puhast kulda.