Ettevõtete hooletus klientide pagasi suhtes on viimastel aastatel kõvasti kasvanud, kurtis BBC teatel lennufirmade klientide survegrupp Air Transport Users Council (AUC).

Grupi hinnangul üritab osa lennukompaniisid oma pagasi käitlemise kombeid parandada, kuid siiski ei saa kliendid õiglast hüvitust kantud kahju eest.

"Kui miski veab viltu, peaksid lennufirmad olema valmis reisijatele pakkuma õiglast kompensatsiooni," kommenteeris AUC juht Tina Tietjen. "Kaebused, mis AUC on saanud, näitavad, et reisijad peavad nägema vaeva, et saada firmadelt mõistlikku hüvitust pärast juhtumist."

Näiteks Ryanair piirab AUC andmetel hüvitust klientidele ainult 15 naelsterlingile (256 kroonile), ükskõik, kui kaua nende pagas viibib. Üks teine ettevõte pakkus pagasis katki käinud surfilaua eest kliendi nõutud 770 naela (13 000 krooni) asemel ainult 67 naela (1100 krooni).