„Lidli rahustav kudumise otseülekanne läks käima nüüd. Pange heli põhja, hingake sügavalt ja nautige!” kirjutas neljapäeva keskpäeval Facebooki lehele maratonvideo postitanud Saksa jaekett Soomes.

Neljatunnise video jooksul on kosta väga vähe helisid, vahel on kuulda kiiktooli kiikumist, vahel varraste klõbinat. Küll aga ei istu kogu selle aja vaatajate ees ainult üks memm, teatud intervalli tagant nad vahetuvad.

Vaata ka ise kõnealust videot ja veendu, kui rahustava toimega see siis on!

Täna keskpäevaks oli videol 146 000 vaatamist, 2 200 laiki või muud tundeväljendust ning seda oli üle 200 korra jagatud. Lidli Soome fännilehte on laikinud 268 876 inimest, seda jälgib 261 008 inimest. Saksa jaehiid sisenes Soome turule 2002. aastal ja 2017. aasta lõpuks oli tal seal 169 kauplust.

Viimastel aastatel on ettevõte asunud tegema ettevalmistusi ka Baltikumi turule sisenemiseks. Jaekett tegutseb juba Leedus ning viib Eestis ja Lätis läbi ettevalmistavaid tegevusi – tegeleb kinnistute detailplaneeringutega, palkab meeskondi ja ehitab logistikakeskust (Lätis).