“Arvestades, et sooduskampaaniad ei ole efektiivsed ei kauplustele ega tarbijatele, oleks loogiline pigem sooduskampaaniate vähenemine,” ütles Lihavainen Eesti Päevaleht Online`ile.

“Jaekaubandusettevõttele nõuab ühe kampaania ettevalmistamine tavapärasest suuremaid kulusid. On vaja töötajaid, kes valivad välja kampaaniatooted, peavad läbirääkimised tarnijatega, vahetavad hinnad siltidel ja kassasüsteemides,” selgitas Lihavainen.

“Lisaks nõuavad erakordsete soodustuste reklaamid tänases tihedas konkurentsisituatsioonis päris suuri kulusid. Järelikult peavad teised tooted olema selle võrra suurema kattega, et see üks sooduskampaania kinni maksta.”

Sooduskampaaniate järgi poodide külastamine on Lihavaineni sõnul ebaefektiivne ka tarbijatele, sest kombineerides oma ostukorvi erinevate poodide sooduskampaaniate põhjal on see ressursimahukas nii ajas kui ka transpordikuludes.