"Prisma kontseptsiooni kohaselt on hüpermarketite ümberkaudsete elanike arvuks 50 000 elanikku ja supermarketitel 10 000 elanikku. Oleme hetkel Tallinnas viie hüpermarketiga. Seega potentsiaalseid kliente üle Eesti jagub veel küllaga," märkis Lihavainen.

"Lisaks võimaldab S-Marekt paindliku laienemist Tallinnas. Kuna hüpermarketi ehk suurema poe kontseptsioon on efektiivsem kui supermarketi oma, jääb Prisma hüpermarketite eesmärgiks endiselt Eesti kõige soodsama ostukorvi pakkumine, koos laia valiku ja hea teenindusega.

Avatava S-Marketi keti eesmärk on olla selge hinnaliider supermarketite kategoorias. Vaadates tänaseid turu arenguid ning tarbijate ootusi on soodsa hinna ja hea kvaliteeditasemega supermarketi ketile Eesti turul kindlasti ruumi."
SOK kontsern teatas eelmisel nädalal, et asub Eestisse rajama väiksemate supermarketite ketti.