Kui tavapäeval valib ostja endale korvi pruunid munad, siis juba praegu on eelistus kandunud valgetele ja pruunide müügiedu võib loota alles siis, kui valgeid enam võtta pole. “Ega mune saa värvimata jätta,” sõnas Stockmanni kaubamaja toiduosakonna juhtaja Mairika Juhandi. “Loodame, et saame ikka valgeid mune. Talleggiga on tehtud kokkulepe, et oleme nende prioriteet number üks.”

Juhandi sõnul sõltubki läbimüük muna värvist: kui valgeid ikka jagub, kasvab see kolmekordseks.

Talleggi äridirektor Margus Veneläine märgibki, et juba praegu kipuvad ostjad kauplustes karpe sorteerima ja valgete munadega pakke välja otsima.

Talegg loodab müüa vähemalt kolm miljonit muna tavalise ühe miljoni asemel.

Tallegg ongi Eestis ainus tootja, kelle munatoodangust poole moodustavad valged munad.

Et kaupluste suurt nõudlust rahuldada, on Tallegg tellinud mune ka Läti  firmalt Balticovo AS, kuid eks neilgi ole pühade puhul suur nõudlus. Viieprotsendine lisa neilt siiski tuleb.

Viru Muna kanadest muneb valgeid mune 10–15% ja seetõttu ei ennusta müügidirektor Ülo Roonemaa plahvatuslikku müügitõusu. “Eks ta miljoni taha tõuseb,” pakub Roonemaa pühadel müüdavate munade arvuks. Tavaliselt müüb Viru Muna nädalas 700 000–800 000 muna.