Lindex ei suuda Stockmanni vee peal hoida. Hullude päevade kampaania ei läinud Baltikumis rahvale peale

 (58)
Stockmanni Hullud Päevad
Stockmanni Hullud PäevadFoto: Heiki Rebane

Kuigi Stockmanni kaubamajade kolmanda kvartali kahjum vähenes, ei suutnud Lindexi kasumikasv ettevõtet kasumisse tuua.

Lindex oli Stockmanni grupi ere täht. Kolmanda kvartali ärikasum kasvas aastaga 10,8 miljonilt eurolt 11,6 miljoni euroni. Käive kerkis 147 miljonilt eurolt 147,6 miljoni euroni.

Stockmanni kaubamajade üksuse ärikahjum vähenes aastaga 14,6 miljonilt eurolt 9,5 miljoni euroni. Järsu kasvu tegi üksustele jaotamata kahjum, mis kasvas 1,1 miljonilt eurolt 4,3 miljoni euroni.

Bilansijärgsete sündmuste osas märgib Stockmann oktoobri alguses toimunud hullude päevade kampaaniat. Kokkuvõttes jäi nende päevade müügitulemus mullusele tasemele. Soomes kasvas müük kaks protsenti ja Baltikumis kukkus aastaga kaheksa protsenti.

Kogu kvartali Stockmanni kaubamajade müük vähenes Soomes aastaga 1,9 protsenti ja Baltimaades 4,7 protsenti. Osalt vähenes müük Tallinnas Delicatesseni poe renoveerimise tõttu.

Ettevõtte jätkuvatest ja lõppenud tehingutest kahjum kasvas kolmandas kvartalis aktsia kohta 21 sendilt 27 sendini. Vaid jätkuvate tegevuste puhaskahjum kasvas 13,8 miljonilt eurolt 18,2 miljoni euroni.