Liviko müügidirektori Ragnar Kitse sõnul võib juba praegu öelda, et kange alkoholi maksumärkide kasutuselevõtt on turgu soodsas suunas mõjutanud. „Liviko siseturu müük kasvas teist kuud järjest. Ei maksa arvata, et inimesed on hakanud rohkem alkoholi tarbima, pigem laekuvad riigikassasse täna need kümned miljonid kroonid, mis varem varimajanduses ringlesid,” ütles Kits.

Liviko müügidirektori sõnul on aasta lõpp ettevõtte jaoks kõige aktiivsem ja raskem periood, rahuldada tuleb tavapärasemast suuremat nõudlust. „Kuigi lähinädalatel suureneb ennekõike just Viru Valge, Vana Tallinna ja Liviko Glögi müük, valmistab rõõmu ka Liviko importalkoholi portfelli kuuluva Freixenet` vahuveinide ja imporditavate Nautimuse veinide tavapärasest suurem müük,” rääkis Kits.

Kitse sõnul soovib Liviko pakkuda võimalikult laia valikut erinevaid jooke. Seetõttu kuuluvad Liviko tootevalikusse nii kanged kui ka lahjad alkohoolsed joogid, vahuveinid, rikkalik veinivalik, glögi ja energiajook. Liviko importalkoholi valikusse kuulub üle 250 toote.

Liviko kogu novembrikuu kange alkoholi müügist moodustas viin 755 577 ja muu kange alkohol 286 471 liitrit. Liviko eksportis novembris 307 051 liitrit kanget alkoholi

Selle aasta 11 kuuga müüs Liviko üle 9,8 miljoni liitri kanget alkoholi, teatas ettevõte.