Liviko müügidirektori Ragnar Kitse sõnul jäi Liviko müük 2004. aasta üheksa kuuga võrreldes samale tasemele. Tema sõnul teeb Livikole jätkuvalt muret aktsiisivaba alkoholi pealetung, mida turustatakse legaalses kaubandusvõrgus ja registreeritud kaubamärkide all ning mida müüvad litsentsitud tootjad.

Tema sõnul peaks aitama riigil aktsiisipettustega seniselt efektiivsemalt võidelda valitsuse plaan kehtestada alkoholile maksumärgid.

Tänavu septembris müüs Liviko 963 039 liitrit kanget alkoholi, sellest eksport moodustas 282 814 liitrit.

Liviko kogumüügist rääkides ütles Kits, et kiiresti kasvab nii energiajoogi Starter kui ka aprilli lõpus lahja alkoholi turule sisenund Viru Valge Cooleri osatähtsus Liviko tooteportfellis.

Starter ja Fire Starter moodustavad Liviko hinnangul ligi 25 protsenti energiajookide turust ning Viru Valge Coolerite turuosa on analoogtoodete rühmas ligikaudu 35 protsenti.

Selleks, et pakkuda siinsele kaubandusele täielikku tootevalikut, alustas Liviko veidi rohkem kui pool aastat tagasi alkoholi sissevedu. Kitse sõnul on Liviko eesmärk olla tugevalt esindatud kõigis suuremates alkoholigruppides.

Praegu on Liviko peamised impordiartiklid veinid, vermutid ja vahuveinid, kuid eesmärk on pakkuda kaupmeestele ning HoReCa sektorile kogu valikut cooleritest kange alkoholini.

2004. aastal müüs Liviko 11,7 miljonit liitrit kanget alkoholi ja maksis riigieelarvesse üle 458 miljoni krooni alkoholiaktsiisi.