Töö raames uuriti selliseid ülemaailmselt tuntud lux-klassi kaubamärke nagu Gucci, Yves Saint Laurent, IWC, Garnier, Louis Vuitton jt. Hindeid pandi A-st (parim) kui F-ini (halvim). Ükski kuulsamateist brändidest ei saanud C+ hindest kõrgemat hinnet. Viimase pälvisid vaid kolm: L’Oreal, Hermes ja LVMH, kirjutab venekeelne nädalaleht Den za Dnjom.

WWF aruande Deep Luxury eesmärgiks oli demonstreerida selle kahju taset, mida tekitab loodusele moemaailma tööstus ning sundida tootjaid mõtlema uute tehnoloogiate väljatöötamisele, mis on võimelised vähendama keskkonda saastamist. “See aruanne kutsub ülemaailmseid tipp-brände alustama oma äri täiustamist,” räägib WWF nõunik Antony Clinthouse.

Oma surve toetuseks kasutab WWF ka Hollywoodi tähti. “Kuulsuste maailm on alati andnud tooni ühe või teise kaubamärgi populaarsusele. Ning staarid vastutavad selle eest, et kaubad, mis on toodetud looduse suhtes ebasõbralike tehnoloogiate järgi, on olnud au sees. Kes soovib maksta musta brändi eest?”

Oma töös viitab WWF ka seitsmele edukale näitele, mis ühendavad endas tuleviku puhast luksust ning mis võiks olla teistele eeskujuks. Üheks eeskujulikuks ettevõtteks sai balti firma Skin Labotatory, mis toodab keskkonnasõbralikku kosmeetikat MÁDARA brändi all.

WWF heakskiidu said USA keskkonnasõbralike autode tootja Tesla Motors, rõivaste kaubamärk Osklen Brasiiliast, juveelitoodete tootja John Hardy Bali saarelt, USA rõivaste bränd Linda Loudermilk, Portugali öko-linnade arendaja Mata de Sesimbra ja Tai mööblivabrik OSISU.