Loomaaed teeb EMTle tasuta reklaami

 (9)
Elevant
Sponsorrahast ilma jäänud loomaaia elevantETA FOTO

Kuigi EMT ja Tallinna Loomaaia vahel sõlmitud vaderileping lõppes juba ülemöödunud aastal, seisab Eesti Mobiiltelefoni (EMT) reklaam elevandimajas tänaseni, ilma, et selle eest oleks küsitud raha.

Tallinna Loomaaia direktor Mati Kaal ütles ETAle, et kuna kolm aasta tagasi sõlmitud vaderileping kehtis vaid 1999. aasta kohta, on loomaaed teinud EMTle ligi poolteist aastat tasuta reklaami.

“Üldjuhul on lepingus punkt, et selle lõppemisel läheb leping automaatselt edasi, kuid EMT lepingus seda kirjas ei olnud,” ütles Kaal. “Kuna EMT ei teinud selles küsimuses üleüldse asja ja Tallinna Loomaaia töötajad lihtsalt ei märganud, on tegu mõlemapoolse süüga,” nentis Kaal.

Kaalu sõnul toetas EMT elevante 100.000 krooniga.

EMT avalike suhete juht Kaja Pino ütles ETAle, et täna pole veel ettevõtte otsustanud, kas ka edaspidi sõlmitakse loomaaiaga vaderileping. Tõenäoliselt otsustab juhtkond kogu tuleva aasta sponsorrahad juuni alguseks, lisas Pino.

Pino sõnul toetas EMT vaid ühte Tallinna Loomaaia elevanti Fien, mis pidavat tähendama mingis keeles iludust.

Kuigi Tallinna Loomaaial on kümmekond vaderilepingut, peetakse konkurentsitult kõige kulukamaks elevandi spondeerimist.

Tallinna Külmhoone hoolitseb lumeleopardi eest, kaamelite eest hoolitseb kolimisteenuste firma KLG, Kõikide merikotkaste vader on Tallinna Kaubamaja ning kääbusjõehobu toetaja on lasteriiete tootja Hipo.

Emast jääkaru toidab Eesti Coca-Cola Joogid ja isast jääkaru Franzi kütusemüügi firma Devisee. Faasanitekompleksi toetab Gallina Blanca esindaja Preparados Alimenticios.

Vaderid valivad hoolealuse tavaliselt kas oma logo või hoolealuste iseloomulike joonte järgi.