Lõppenud jäätisehooajal võitis enim turgu Balbiino

 (1)
Lõppenud jäätisehooajal võitis enim turgu Balbiino
BalbiinoFoto: Andres Putting

Lõppenud jäätise kõrghooajal aprillist augustini kasvatas enim turuosa kodumaine jäätisetootja AS Balbiino, seisab turu-uuringu firma AC Nielsen äsja avaldatud raportis. Eesti suuruselt teine kodumaine jäätisetootja AS Balbiino kasvatas hooajaga turuosa 2%, jõudes 24-protsendilise turuosani. AS Balbiino suurim konkurent, turuliider Premia kaotas AC Nielseni raporti kohaselt samal perioodil 3,9% turust.

"Balbiino keskendumine puhtast kodumaisest koorest ehedale ja säilitusaineteta Eesti koorejäätisele ei jäänud tarbijate jaoks märkamata. Balbiino tootearendust on põhjust igati kiita: ka aasta uudistoode Fitness jogurtijäätiste sari kogus kiiresti arvestatava austajate hulga," ütles AS Balbiino juhataja Kaido Salurand.

"Eelkõige võlgneme turu kasvu eest tänu muidugi meie maitsvatele jäätistele, kuid ei saa salata, meie meeskond pingutas ka, et igaühe õigus parimale jäätisele oleks tagatud," ütles AS Balbiino juhtataja Kaido Salurand.

"Balbiino tootearenduse meeskond ei puhka ka talvisel jäätisehooajal, tuues igal aastal turule ligi paarkümmend uut toodet. Jäätisesõprade nõudmisel hakkasime uuesti valmistama vana head Lumemarja jäätist, milles on koorejäätisele lisatud rikkalikult kreekapähkleid, kaneeli ja jõhvikamoosi. See on hea näide tarbijaid kuulavast tootearendusest - inimesed nõudsid oma lemmikjäätist tagasi ja meie ülesanne on seda neile pakkuda," ütles AS Balbiino juhtataja Kaido Salurand.

AS Balbiino jäätised vastavad kõrgeimatele toiduohutuse ja kvaliteedi standarditele. Viimase kinnituseks on ettevõttel juba kuuendat aastat Euroopa rangeima toiduohutuse sertifikaadi BRC kõrgeim A tase.

Balbiino põhineb 100% Eesti kapitalil, kuulub NG Investeeringute gruppi ja annab tööd ligi 300 inimesele.