Töid esitati ligi saja võrra rohkem kui eelmisel aastal, teatas Eesti reklaamiagentuuride liit. Võitjad kuulutakse välja 10. Kuldmuna pidulikul juubeligalal 4. aprillil kinos Kosmos.

„Tegime tänavu suuri pingutusi, et suurendada tööde laekumist väljastpoolt Eesti reklaamiagentuuride liitu ja võime oma eesmärgi õnnestunuks lugeda," ütles ERAL-i president Agne Puusaar ja märkis, et konkursile laekus 162 tööd väljastpoolt liitu, mida on märkimisväärselt rohkem kui eelmistel aastatel.

Ühtlasi esitasid sel aastal noored ehk õppivad ja töötavad ning kuni 28-aastased reklaamitegijad rohkem töid kui mullu.

Žürii alustab tööde hindamist 24. märtsil ning koosseisu kuuluvad mitmete nimekate Eesti ettevõtete esindajad, reklaamituru spetsialistid ning mainekad eksperdid Saksamaalt ja Hispaaniast.

Parimad tele-, väli-, trüki- ja raadioreklaamid valitakse välja teenuste, toiduainete, tehnika ja tööstuse ning varia kategooriates. Lisaks valitakse säravaimad postitatud reklaamid ning kampaaniad. Kampaania kategoorias antakse žürii otsuse korral välja ka parimad sotsiaalkampaania, meedialahenduse ja poliitkampaania auhinnad.

Samuti kuulutatakse kandideerinud telereklaamide seast välja Rahva Lemmik.

Paralleelselt Kuldmunaga toimub disainiauhindade konkurss Kandiline Muna (kategooriad graafiline disain, firmastiil, illustratsioon, pakend, www ja multimeedia) koostöös Art Directors Club Estonia-ga ja seda hindab rahvusvaheline žürii.