"Meil võttis aega seitse aastat, et kunagi välja käidud idee teoks teha ning luua uus toiduainetööstus. Enamus meie Luha töötajatest on Wõro Kommertsis oma toidualased koolid saanud inimesed ning me teeme oma tööd suure armastusega," rääkis Pindmaa.

Juhatuse esimees lisas, et idee on tööstusel pakkuda inimestele tervislikku kiirtoitu, millega pakkuda konkurentsi kiirtoidurestoranidele.

Teiseks põhiliseks nurgakiviks on tööstusel toota kõik pakutav Eestis kasvanud ja siin päikest näinud toodetest. Tulevikus on plaan leida omale partner, kes just Luha tööstusele kasvataks lihaveiseid.

Toiduainetööstus Luha on 100 protsenti Eesti kapitalil baseeruv lihatööstus, kes toodab hetkel Näpsi nime all topsides minipirukaid, pitsasid ja lihapalle.

"Need on toidud, mida saab kiirelt poest kaasa haarates kohe süüa, autos pista pakk topsihoidjasse, kodus lasta veel kiirelt soojaks ning nautida," sõnas ettevõtte tegevjuht Peep Rahuoja.

Varasemalt Maag lihatööstust juhtinud Rahuoja lisas, et aprillis, kui Näpsi näpusöögi tooted turule tulid müüdi kohe 15 000 topsi, juuli kuus ollakse umbes 60 000 topsimüügi graafikus. Võru linnas asuvas tööstuses avatakse juba augustis ka teine tootmisliin ning kasvatatakse tootmisvõimsusi kaks korda 300 000 topsini.

"Näpsi toodetes on vähe rasva, kõik on tehtud veiselihast. Toodetes on vähe suhkrut, pole säilitusaineid ega e-aineid. Tahame olla väga tervislikud kiirel elutempol," sõnas tegevjuht.

Kõikide näpside ehk näpusöökide loomisel on peetud silmas inimese päevast süsivesikute, valkude ja rasvade vajadust. Kõik tooted on valmistatud ahjus.

"Meie töö on hetkel õhinapõhine ning isegi kodus öeldakse mulle vahel, et ma lõpetaksin pidevalt uute toodete ja arengu peale mõtlemine, Puhkaksin vahel. Kuid meil on suured ja ambitsioonikad plaanid laieneda ning muutuda eestlaste lemmiktööstuseks," lisas Pindmaa.