"Ei Bonnier ega Schibsted pole mulle teinud konkreetset ettepanekut minu osaluse müügiks," ütles Luik esmaspäeval BNS-ile. Ta lisas, et ei kujuta ette, mida huvitavamat oleks saadava rahaga võimalik peale hakata.

Luige sõnul töötab omandisuhe 50:50 Ekspress Grupis hästi.

Meediakontsernid Eesti Meedia ja Ekspress Grupp tahavad koostööd teha võrdsetel alustel, omades loodavates ühisettevõtetes kumbki 50-protsendilist osalust, ütles BNS-ile Ekspress Grupi juhatuse esimees Gunnar Kobin.

Asjaolu, et Ekspress Grupist kuulub pool Luigele, koostööläbirääkimisi ei mõjuta, kinnitasid nii Luik kui Kobin.

Schibsted ja Bonnier koos Luigega ei ole läbirääkimistele esitanud muid tingimusi, kui see, et Eesti Meedia ja Ekspress Grupi 50-protsendilised osalused oleks korralikult juriidiliselt kaitstud, rääkis Kobin.

Bonnier ei ole kusagil öelnud, et tema peab saama 50 protsenti uutest firmadest, kinnitas Kobin, kommenteerides kahtlusi, et Bonnier ei lepi vähemusosalusega, mis loodavates firmades tekib, kuna pool Ekspress Grupist kuulub Luigele.

Koostöös leppisid Kobini sõnul kokku Ekspress Grupp tema isikus ja Eesti Meedia Mart Kadastiku isikus. "Kes nende firmade omanikud on, ei oma mingit tähtsust," märkis Kobin.

"Spekulatsioonid teemal, et Bonnierid ei ole nõus osalema 25 protsendiga, on täielik jama," ütles Kobin.

Ekspress Grupi ja Eesti Meedia omanikud säästvad eduka koostöö tulemusel järgmisel aastal kokku 30-50 miljonit krooni, märkis Kobin. "Sellisele säästmisvõimalusele mingeid tingimusi esitada oleks küll ilmne pilli lõhkiajamine," tähendas ta.