Luksuskalamüüja käive vähenes veerandi võrra

 (7)
PRFoodsi aktsionäride üldkoosolek Nordic Hotel Forumis
Indrek KaselaFoto: Madis Veltman

PRFoodsi veebruarikuu käive vähenes aastaga 26 protsenti ja ulatus 5,7 miljoni euroni, teatas ettevõte börsile.

Käibe vähenemine tuli peamiselt kala ja kalafilee tootegrupist, mille müük kokku vähenes 1920 000 eurot. Trio Trading Ab Oys vähenes tootegrupi müük 1 170 000 eurot võrreldes 2018. aasta veebruari käibega ja GourmetHouse OÜs (ühines Vettel OÜga 2018. aasta juulis) 610 000 eurot seoses 2018. aasta veebruari-märtsi toore kala kampaaniaga, mida sel aastal ei toimunud.

Grupi Suurbritannia ettevõtete käive vähenes 70 000 eurot võrreldes 2018. aasta veebruariga. Grupi teiste ettevõtete s.o Heimon Kala Oy, Överumans Fisk AB, Vettel OÜ ja RedStorm OÜ käive vähenes 60 000 eurot.

Kala ja kalafilee tooterühma osakaal käibest vähenes 14,1 protsendipunkti võrreldes eelmise aasta veebruariga, kuum- ja külmsuitsutatud ning muude kalatoodete osakaal kasvas kokku 14,8 protsendipunkti.

Hulgimüügi osakaal käibest on võrreldes aastatagusega vähenenud 10,5 protsendipunkti, jaekettide ja HoReCa sektori müügi osakaal on samal ajal kokku kasvanud 10,4 protsendipunkti.