Lõuna-Aafrika Vabariigi miljardär, kellele kuulub kontrollosalus Šveitsi kompaniis ja tema 20 brändi üle, ütles, et ta rääkis LVHMi juhi Bernard Arnaulti ja Keringiga, et nad liituksid Yooxi Net-a-Porter platvormiga. Luksuskaupade tootjatel on tarvis rohkem võimu e-äris, et seista vastu konkurentidele.

„Me ei ole piisavalt suured,“ ütles Rupert täna Monaco Financial Timesi luksusäri konverentsil. „Ma ütlesin neile, et nad võivad liituda ja saada ettevõttes osaluse, kui nad on pühenduvad oma brändide müügiks selles keskkonnas.

Yoox ja Net-a-Porter, kes teatasid liitumise plaanidest märtsis, kombineeritud aastakäive on 1,3 miljardit eurot. Amazon.comil, mille üks osakondi tegeleb luksuskellade ja -ehete müügiga, oli läinud aasta käive 89 miljardit dollarit.

Kering on juba teinud Yooxiga ühisettevõtte oma moe- ja nahktoodete müügiks. Välja on jäetud brändidest vaid Gucci. Kombineeritult teiste brändidega, võiks Yoox Net-a-Porter pakkuda rikastele ostjatele võrreldavat kogemuste suurte internetijaekaupmeestega, teatas Richemont. Liituv firma plaanib müüa kuni 200 miljoni euro eest uusi aktsiaid, mis võimaldab ettevõttesse siseneda uutel strateegilistel investoritel, kui liitumine on toimunud.