Kasvule aitavad kaasa kulude kärped ja internetis müügikanalite laienamine Aasias, kirjutab Bloomberg.

„2016. aasta on pöördepunkt ja me jõuame käibe ja kasumi osas 2017. aasta alguses kasvuni,“ ütles ta 26. augustil, kui Hongkongi börs oli juba suletud.

Ettevõtte esimese poolaasta EBITDA-kasum vähenes aastaga 25%, 330 miljonile eurole. Analüütikud kartsid veidi suuremat kasumi vähenemist.

Sanford C. Bernsentini analüütikute sõnul on Itaalia ettevõte saanud valusama löögi kui konkurendid, kuna ettevõte on investeerinud liiga aeglaselt e-äri kanalitesse ja tema käekotid on liiga kallid.

Ettevõtte esimese poolaasta käive vähenes aastaga 15%, 1,55 miljardi euroni. Hiinas oli nõudlus nigel ja Euroopas vähenes terrorirünnakute tagajärjel turism.