Transporditurg lihtsalt on integreeritud - inimesed, ettevõtted, väga paljud suurkorporatsioonid toimetavad kõigis Balti riikides ja transporditeenuse vajadus ulatub sageli kaugemale kui üks konkreetne liin või sihtkoht, kirjutab Äripäev.

"Käibe kasv meie Läti ja Leedu liinidel, mis ei hõlma Tallinna-Riia liini, oli 2010. aasta esimesel 7 kuul 24 protsenti võrreldes 2009. aastaga. Liiniliikluse majandustulemus neil liinidel paranes samal ajavahemikul 1,6 miljoni krooni võrra," ütles ta.

"Reisijate arvu kasv on olnud tulu kasvust kiirem ja moodustas perioodil jaanuar-juuli 48 protsenti," tõdes Saarpuu ja lisas, et selle aasta esimeses pooles on kokku reisinud nendega 96 250 inimest, 2009. aastal oli reisijate koguarv aga 65 000.

Ta lisas, et nad on oma äristrateegias vaadanud Baltimaid ühtse transpordituruna, kus inimesed liiguvad ikkagi väga palju.

Ta nentis, et masu tõttu on nad päris palju turuosa võitnud auto- ja lennutranspordi arvel, kuna bussireisid on siiski keskmisest odavam transpordilahendus.

"Meil on läinud uue strateegia rakendamine suhteliselt edukalt, oleme oma positsiooniga Lätis päris hästi rahul, Leedus ehk natuke vähem," lausus Saarpuu.