“Tahame kasvada suuruselt teiseks liha valmistoodete tegijaks Eestis,” märkis ASi Maag Lihatööstuse juhatuse esimees Olle Horm.

“Majanduskasvu positiivne mõju on juba kajastumas lihatoodete tarbimises, sest rohkem ostetakse kallimaid ja peenemad tooteid. Siiski võib öelda, et tarbijate hinnatundlikkus on suur. Ühest küljest tahavad inimesed tarbida tervislikumalt ja paremini, kuid vaatamata tööpuuduse vähenemisele on hind enamike toidukaupade puhul peamine ostuotsuse kriteerium. Oma valikus oleme püüdnud keskenduda tarbijate maitsemeele arendamisele ning maitseelamuste pakkumisele.”

Tugevat müügikasvu on Rannarootsi keeduvorstide kõrval näidanud ka grillvorstid, kasvades aastaga 36 protsenti, rääkis ASi Maag Lihatööstus müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande.

Maag Lihatööstuse jaoks oli 2011. aasta mai kõigi aegade edukaim.

Ettevõtte mai müügikäive oli 1,6 miljonit eurot, kasvades möödunud aasta maiga võrreldes 21 protsenti. Kõige rohkem kasvas varasema perioodiga võrreldes keeduvorstide maht, mis mais oli 45 protsenti. Maag Lihatööstusele oli mai nii müügikäibe kui ka mahu poolest suurem kui 2010. aasta juuni ja detsember ehk jaanipäev ja jõulud, mis on erakordne.