Eesti lihaliidu andmeil on AS Maag Lihatööstus hõivanud 2006. aasta kolme esimese kvartali tulemuste põhjal Eestis lihatoodete sektoris teise koha.
Peamisteks müügitõusu allikateks olid Rannarootsi kaubamärgi all müüdavad traditsioonilised lihatooted, samuti osutus edukaks 2006. aasta varakevadel turule toodud laias valikus soodsaid lihatooteid pakkuv VOT! tootesari.
“Tootegruppide lõikes olid aasta edukaimad suve- ja talvetoodete müügid, kus käibed kasvasid võrreldes 2005. aastaga mõlemas tooterühmas üle 40 protsendi,” märkis AS Maag Lihatööstuse tegevjuht Peep Rahuoja.

Suurimateks müügiartikliteks suvetoodetest kujunesid erinevad šašlõkid, grill-lihad ja toored grillvorstid. “Uutest Maag Lihatööstuse suvetoodetest oli omapäraseim Rannarootsi Hirve grillvorstike lambasooles,” ütles Rahuoja. Talvetoodetest olid traditsiooniliselt edukaimad Rannarootsi Sült ja Liha tarrendis, eelküpsetatud praed ja verivorstid.
Kahel viimasel aatal on Maag Lihatööstuse erinevad tooted pärvinud Tallinna toidumessil oma kategooria parima toote tiitli. 2005. a pärjati Rannarootsi Päkapikuvorst parimaks verivorstiks ja Rannarootsi Poissmehe küpsetatud seapraad parimaks jõulupraeks. 2006. a auhinnati Rannarootsi Sült parima jõulusüldi tiitliga.
Maag Lihatööstus asub Läänemaal Taebla vallas ja annab tööd 190 inimesele. Ettevõtte omanik on Eesti kapitalil põhinev AS Maag Grupp.