Kui õnnetuste tõenäosus kahaneb, siis on vaja vähem kindlustust.

Selline turuareng ei toimu muidugi üleöö. Turule tulek saab olema aeglane, kuna need autod maksavad märkimisväärse summa. Miljardär ei usu, et see oleks kümne aasta teema, kuid ta mõistab, et näiteks Tesla kulutab sellele tehnoloogiale miljardeid.

Tesla katsetab juba Aasias uut kindlustusmudelit. Selle asemel, et teha sellest lihtne toode on Tesla võtnud kindlustuspreemia määramisel arvesse auto lisaturvalisust. Tesla kindlustuse puhul on autode kokkupõrked kahanenud 40 protsenti. Kui isesõitvad autod vähendavad kokkupõrkeid, siis saavad riskipreemiad langeda, mis võib tähendada, et eraisiku autokindlustus võib odavneda 40 protsenti, kirjutab Celebritynetworth.

Ka Google ja Ford tegelevad isesõitvate autode arendusega. Ford plaanib need tänavatele saada 2021. aastal. Selliste autode puhul võtab autotootja täisvastutuse. 2015. aastal teatas Volvo, et nemad võtavad isesõitvate autode õnnetuste eest täisvastutuse. Kuna inimene enam autot ei juhi, ei saa ta ka auto eest vastutada. Edaspidi hakkab arvutiprogramm autos autot turvaliselt juhtima.