Tele2 Eesti müügidirektori Kristjan Seema sõnul kasvas müük koolilõpukingituste, jalgpalli MMi ja puhkustehooaja alguse tõttu – suvel ollakse eluga kursis mobiili vahendusel. “Huvitava trendina kasvas Tele2 müügis hüppeliselt LG osakaal, seda tänu väga õnnestunud uutele mudelitele ja paistab, et osad kliendid otsivad Samsungi kõrvale uudsemaid alternatiive,” ütles Seema.

“Veidi erandlikult kasvas mais võrreldes eelneva kuuga nuputelefonide müük lausa 20 protsenti ja seda suuresti tänu kõnekaardi kampaaniatele, millega jagati soodsaid seadmeid poolmuidu. Aastatagusega võrreldes on nuputelefonide müük küll langenud ja see on üldine trend,” lisas Seema.

GfK poolt läbiviidud Eesti jaeturu-uuringu kohaselt oli 2014. aasta mais müüdud mobiiltelefonidest 8700 tava- ja 20 900 nutitelefonid. Mais oli keskmise telefoni müügihind Tele2-s 173 ning Eestis 199 eurot. 2014. aasta mais müüdi Eestis mobiiltelefone 5,8 miljoni euro eest.