Selle aasta algusest on keskuse kliendid justiits-, sotsiaal- ja rahandusministeerium ning nende haldusala asutused. Keskus korraldab ka riigi keskset raamatupidamist ning teenuse pakkumiseks vajaliku majandustarkvara arendamist, teatas rahandusministeerium.

„Kolme erineva ministeeriumi tugitegevuste ühendamine on seni kulgenud edukalt,“ ütles RTK juhataja Tarmo Leppoja.

„Tugiteenuste spetsialistide ületoomine ühte asutusse võimaldab pakkuda teenuseid ühtlasemalt, kvaliteetsemalt ja efektiivsemalt. Aprillist on RTK teenindada riigiasutused, kelle eelarved moodustavad kolmveerandi riigieelarve kuludest ja töötajate arv hinnanguliselt viiendiku riigiasutuste palgalistest.“

Teenuste koondamist RTKsse toetavad ka uued tehnoloogilised lahendused ja ühtsustatud tööprotsessid, mida töötatakse välja rahandusministeeriumi juhitava tugiteenuste projekti (TUTSE) raames.

„Tugiteenuste tööprotsesside ja kasutatava tarkvara ühtlustamine ning kompetentsikeskuse loomine on Eesti riigihalduse arengule ülioluline,“ ütles rahandusministeeriumi asekantsler Agris Peedu. „Finants-, personali- ja palgaarvestuse ühendamine RTKsse aitab vältida teenuste osutamise dubleerimist ja vabastab riigiasutused kohustusest neid ise pakkuda, arendada ning igal asutusel eraldi investeerida.“

RTK on 1. jaanuaril 2012. aastal asutatud rahandusministeeriumi hallatav riigiasutus, mille põhiülesanne on riigi raamatupidamise ning personali- ja palgaarvestuse korraldamine, sealhulgas teenuste osutamine kolme ministeeriumi valitsemisala asutustele.