Elroni uued diiselrongid on majandusminister Urve Palo sõnul olnud käigus vähem kui aasta ja praegu on veel vara teha põhjapanevaid järeldusi 200 miljonit eurot maksnud diiselrongide kvaliteedi kohta. „Rongid projekteeriti ja ehitati Eesti jaoks n-ö rätsepatööna. Seega on mõistetav, et esineb tehnilisi viperusi. Juhtub ka väga kallite autode puhul, et tehas peab hiljem vigu parandama,” räägib Palo.

Rongide tootja vahetab juba garantii korras konstruktsioonide detaile välja, kusjuures reisiliiklust see ministri väitel oluliselt ei häiri. „Rongide tehniline töökindlus on tervikuna hea. Sajaprotsendilist graafikus püsimist pole paraku võimalik tagada. Kui tekib tõrge, peab Elron oma kliente esmajärjekorras teavitama ja tagama alternatiivse transpordi,” on Palo veendunud.