Maksu- ja tolliameti teenindusosakonna juhataja Rivo Reitmann rõhutas, et kõik soovijad saavad e-MTA iseteeninduskeskkonna kaasajastamisel õla alla panna.

„Esialgu on võimalik meie kodulehel ja MTA Facebooki kanalis kirjeldada enda ideed. Hiljem, kui oleme juba valmis saanud esialgsete uute lahendustega, on ettevõtjatel ja raamatupidajatel võimalus kaasa lüüa testversioonidele tagasiside andmises,“ rääkis Reitmann.

MTA iseteeninduskeskkond on loodud pea 14 aastat tagasi. Arvestades tehnoloogia kiiret arengut, takistavad senised lahendused uute vajalike funktsoonide ja kaasaegsete rakenduste realiseerimist, näiteks nutilahendused, keelevalikud, masin-masin liidesed jms. Uue keskkonna peamine eesmärk on luua kõikidele kasutajatele mugav ja kontaktivaba iseteeninduskeskkond maksude haldamiseks.

Uus e-MTA peab tegema teeb maksude maksmise ja kokkukogumise lihtsaks, jälgitavaks, kontaktivabaks ja ühest kohast kättesaadavaks. Selle aasta jooksul on kavas koguda täiendavaid mõtteid olemasolevate teenuste värskendamiseks ja uute arendamiseks ning edaspidi asuda juba tehniliste teostuste juurde.

Esita oma idee või tagasiside MTA kodulehel või Facebooki kanalis!