Enne kui Linda Line’i kaubamärki kasutav hooajaliselt töötav laevafirma Lindaliini AS saneerimisse läks, ulatusid ettevõtte võlad kümne miljoni euroni. Sellest 1,4 miljonit eurot oli maksuvõlg maksu- ja tolliametile. 2013. aasta lõpus algas Lindaliini saneerimine, millega maksuamet nõustus poolteise miljoni eurost võlga vähendama 100 000 euroni. Siinkohal tuli mängu nüanss, millega ettevõtte omanikud ei arvestanud. Nimelt oli Lindaliini üks omanikke, tegevjuht Enn Rohula enne saneerimist sõlminud n-ö solidaarse käenduslepingu, millega tagas firma võlgade ajatamise 670 000 euro ulatuses. Kui maksuamet oli firma võlgu kümme korda vähendanud, jäi endiselt üles Rohula käendus, sest saneerimisseadus ütleb, et saneerimiskavaga kujundatakse ümber ainult põhivõlgniku (Lindaliini AS-i) kohustused, käendaja (Rohula) võlga sellega ümber ei tehta. Sellest lähtus otsustades ka riigikohus.