„Põhjendatud ei ole Eesti hasartmängukorraldajate liidu ja sotsiaalministeeriumi ettepanek kaotada reisilaevadel erisused ja kehtestada samad tingimused, nagu hetkel kehtivad maismaal. Sellega seataks Eesti laevaoperaatorid põhjendamatult ebavõrdsesse olukorda võrreldes näiteks Soome ja Rootsi laevaoperaatoritega," kaitses Juhan Parts rahandusministeeriumile saadetud kirjas Tallinki ärihuve ja lisas, et niimoodi võivad laevaoperaatorid Eesti lipu alt sootuks ära minna, kirjutab
.

Mida siis teha? „MKM toetab põhimõtteliselt hasartmängu korraldamise reeglite ülevaatamist laiemalt ning leiab, et kaaluda tuleks täna reisilaevadel kohaldatavate reeglite laiendamist ka maismaa mängukohtadesse, kui teiste riikide praktika näitab, et piiratud panuste ja võitude süsteemi rakendamine aitab hasartmängusõltuvust ennetada," kirjutas minister Parts.