Marcel Vichmann, palun selgitage kõigepealt oma seost kõnealuste parvlaevadega – kas olete nendega ehk endiselt mingil moel seotud? Miks on laevade omanikering mitmete välismaiste fondide ja nn vahendusfirmade kaudu üldse nii keeruliseks aetud?

Jagasime Olav Miiliga enamiku ühisest varast 2011. aastal. Kõik parvlaevandusega seonduv jäi Miilile. Seega täna ei ole minul laevade omandi ega opereerimisega mitte mingit seost. Firmasid on palju, sisu on palju lihtsam. Miil on olemuselt kõigi kolme laeva omanik, Vjatšeslav Leedo nende laevade operaator. Struktuur on keeruline eelkõige välispankade, kindlustusfirmade, potentsiaalsete investorite, aga ka riigi poolt teenuse tasustamise korraldamise tõttu.

Loe edasi, mis mängu mängib Vichmanni arvates Tallinna Sadam