Margisõbrad ostavad tühise osa Eesti markidest

 (12)
Eesti Pank annab välja Sotši olümpiamängudele pühendatud meenemündi ning Eesti Post postmargi
Eesti Pank annab välja Sotši olümpiamängudele pühendatud meenemündi ning Eesti Post postmargiFoto: Tanel Meos

Filatelistidele ehk margikogujatele meeldivad margid, kuid Omniva müüginumbrites see eriti ei kajastu.

Tänavu esimesel poolaastal on vaid 2,7% markide müügist seotud filateeliaga, ütles Omviva kommunikatsioonispetsialist Erki Varma. Koguseliselt on markide müük aastaga vähenenud 15%.

Filateeliatoodete poolaasta käive vähenes aastaga 12%, 200 000 eurole.

Esimesel poolaastal moodustas markide müük Omniva käibest 6,2% ja ärituludest 7%.

Siseriiklike kirjade saatmine vähenes 16%. Kirjateenusest ligi 86% moodustasid ettevõtete ja asutuste poolt saadetavad arved ja teatised. Universaalse siseriikliku kirjateenuse maht vähenes tänavu kuue kuuga 18% ning teenuse tulud moodustasid 2,6% Omniva ärituludest.

Omniva äritulud kasvasid aastaga 19%, 34 miljonile eurole ja puhaskasumiks kujunes 800 000 eurot. Kasvu näitasid pakiteenused.