"Tuleb nõustuda, et Lidl on pea kõikides Euroopa riikides, kus nad on esindatud, teistest kettidest odavam, kuid siiski loobusid nad Balti riikidesse tulekust just siinse turu väiksuse ja terava konkurentsi pärast," nentis Erilaid.

"Arvan ka, et inimesed, kes reisides on sattunud Lidli kauplustesse, teavad, milline on sealne kaubavalik ja eks see on juba maitse küsimus, kas igihaljad toidukaubad ka siinsele turule, kus enamuse toidukauba osas eelistatakse selgelt kohalikke tootjaid, ka tegelikult sobiks."

Kindlasti erinevad hinnad tema sõnul ka käibemaksu erinevuste tõttu ja ka suuremate sisseostetavate koguste tõttu.

"Eesti kauplustekettide rentaablus oli ka headel aegadel umbes kaks protsenti käibest, nii et jaekette ei saa kuidagi erilises kasumiahnuses süüdistada, sest teisi niivõrd kesise rentaablusega ettevõtmisi Eestis ja ka teistes Balti riikides juba naljalt ei leia," sõnas Erilaid.

Eesti Ekspressi ajakirjanik Krister Kivi kirjutas täna, et toidukaupade hullud hinnad Eestis muudavad Saksamaal lennukiga poes käimise mõttekaks. "Palun vastake, 2008. aastal Eestist 65,3 miljonit krooni kasumit teeninud Prisma ja 2010. aastal Eestis 257 miljoni eurose käibeni jõudnud Maxima (ja Rimi ja Säästumarket) - mis peaks juhtuma, et te saaks pakkuda Saksamaa hindadega toidukraami," küsis ta.