Maxima: suurte kodumasinate osas otsustab klient ikka spetsialiseerunud tehnikakaupluste kasuks
Maxima Eesti turundusdirektor Janne Laik kommenteeris Prisma plaani hakata Eestis külmikuid, pesumasinaid ja telereid müüma, et suurte kodumasinate puhul on ennekõige tegemist kestvuskaupadega, kus klient ootab võimalikult mitmekülgset valikuvõimalust ja seetõttu otsustab pigem spetsialiseerunud tehnikakaupluste kasuks.
“Maximas on müügil väiksemad kodumasinad, nagu näiteks veekeetjad, kohvimasinad, triikruad jm ehk siis tooted, mida igapäevaseid tarbekaupu ostvatel inimestel on võrdlemisi lihtne valida ja kaasa haarata. Ka oleme nt kampaaniapakkumiste raames toonud müügile telereid,” märkis Laik. “Selleks, et kauplejana kliendile sobivat valikut pakkuda, vajaks see omakorda tänasega võrreldes täiendavat kaubanduspinda. Meie esmane eesmärk on nii oma kodupoodide kui ka super- ja hüpermarketi klientidele pakkuda väga laiaulatuslikku toidu- ja esmatarbekaupade valikut, ning praeguste kaubanduspindade juures poleks suure pinna eraldamine kodumasinatele ilma muud valikut vähendamata võimalik.”