Kiirtoidurestoranide ketile läks ülikooli avamine maksma 250 miljonit USA dollarit, kirjutab AP.

Ülikoolis ei õpetata siiski hamburgerite valmistamist, vaid treenitakse tulevasi juhte, kes peavad restoraniäris hakkama saama.

Ettevõtte Aasia regiooni juht Tim Fenton ütles, et Hiina on McDonald'sile kõige kiiremini arenev turg maailmas.

Tema sõnul suureneb umbes 300 miljardi dollarini küündiv "väljaspool kodu söömise"-turg Hiinas kümme protsenti aastas, samal ajal kui USA-s kasvab see vaid 2-3 protsenti aastas.

Ülikoolist peaks viie aastaga diplomi saama 5000 lõpetajat. Kool kõrgharidust siiski ei anna, kuigi osasid ainepunkte saab üle kanda ka teistesse ülikoolidesse. Ettevõtte sõnul on see hüppelauaks kõrghariduse omandamiseks.

"Me teeme parima, et olla omas valdkonnas Harvardi vääriline," sõnas ülikooli dekaan Susanna Li.

McDonald'sil on nüüdseks kokku seitse ülikooli. Kõige esimene ülikool avati USAs, Illinoisi osariigis 1961. aastal.