"Uuele turule sisenemine võib osutuda keeruliseks, kuid soovime oma konkurentidele kindlasti palju jõudu, kui plaanid Eestisse laienemiseks tõepoolest realiseeruvad," ütles McDonald`s restoranide Baltikumi tegevjuht Tomasz Nawrocki Delfile.

Oma kiirsöögirestoranide liidrikohta plaanib McDonald`s varsti turule trügiva konkurendi eest hoida toidutehnoloogia ja restoranide uuendusega, mis on ka varem Nawrocki sõnul vilja kandnud.
"Ükski teine restoranikett ei ole läbiteinud niivõrd kiiret arengut ja kellelgi pole nii tähelepanuväärset külastajate arvu, mis küündib 22 miljonini viimase aasta jooksul."

Kuigi Nawrocki tunnistab, et konkurent on tugev, on McDonald`s ka veendunud, et Subway`le nad alla ei jää.

"McDonald'si eesmärgiks on läheneda sektorile võimalikult terviklikult ning kindlustada selle, et realiseerime oma eelised konkurentide ees just õigel ajal, et jätkuvalt võita külastajate südameid ja kasvatada turuosa," sõnas Nawrocki Delfile ja lisas, et nad planeerivad jätkata investeerimist Baltikumi restoranidesse kasvatades McDonald's restoranide koguarvu 2014 aastaks 35 restoranini. See pidavat Nawrocki sõnul McDonald's restorane muutma veelgi kättesaadavamaks kolmes Balti riigis ning aitama seeläbi säilitada liidripositsiooni toitlustusettevõtete seas.