Ettevõtte neljanda kvartali tulemused ületasid analüütikute ootuseid. McDonalds juurutas üle USA oktoobris kogu päev pakutava hommikumenüü, mis tekitas frantsiisivõtjate seas paksu pahameelt. Kui vaadata müüginumbreid, siis see samm on ennast õigustanud. Vähemalt aasta aega avatud olnud söögikohtades kasvas müük aastaga 5,7%. See on järjest juba teine kvartal, kui USAs müük kasvas. Eelnenud seitsmel kvartalil vähenes samade söögikohtade müük.

McDonaldsi käive vähenes aastaga 6,57 miljardit dollarilt 6,34 miljardile. Analüütikud kartsid 6,24 miljardi dollarilist käibenumbrit. Kasum aktsia kohta oli 1,31 dollarit, analüütikud ootasid 1,23 dollarilist numbrit.

Vähemalt aasta aega avatud olnud söögikohtade käive kasvas üleilmselt 5%. Tugevat paranemist näitas müük Suurbritannias, Austraalias, Kanadas, Venemaal ja Hiinas.