Mullu detsembris lõpetas Hiina raudteefirma Chinese Railways tütarfirma ennetähtaegselt Hiina sillaosa vundamendi valamise tööd, vahendab Vedomosti.

Hiina poole andmetel moodustavad nende senised investeeringud 952,44 miljonit juääni, see on 36,9% plaanitud investeeringu suurusest.
Venemaa- poolse osa peab ehitama firma Rubikon.

Hiina poole arvutuste kohaselt lühendab uus sild veoste teekonda Moskvasse 500 kilomeetri võrra ning vähendab veoaega seitsme tunni võrra. Tonni kauba veokulud vähenevad 6 dollari ehk umbes 37,5 jüaani võrra, mis teeb aastaseks kokkuhoiuks 300 miljonit jääni (2,4 miljardit rubla).

Silla pikkus on 2,215 kilomeetrit, milles Venemaa osa on 0,315 km. Silla läbilaskevõime on esimeses etapis 5,2 miljonit tonni kaupa aastas, mis teise etapiga tõuseb 20-21 miljoni tonnini.

Sild ehitatakse riikliku ning eraettevõtluse koostöös ning erainvesteeringute mahuks hinnatakse 6 miljardit rubla.
Rahvusvaheline projekt plaanitakse lõpule viia 2016. aasta lõpuks.