Esikümnesse mahtusid veel tähestikulises järjekorras: ETV, Google, Leibur, Selver, Tele2 ja YouTube.

Kui teiste esikümnesse kuuluvate brändide kohad edetabelis on võrreldes 2009. ja 2010. aastaga muutunud, siis Kalev on oma esikoha säilitanud ning edu lähimate konkurentide ees on isegi kasvanud.

Märgatava tõusu on läbi teinud praegune teise koha omanik Tere, mis 2010. aastal asus alles 12. kohal ja 2009. aastal veelgi kaugemal 23. kohal.

2012. aasta brändide edetabeli uuringut iseloomustab kõige enam internetiga seonduvate brändide meeldivuse kasv – kõrgemail kohal neist on Skype (3.–4. koht), kuid esimese 15 meeldivaima brändi hulka mahtusid veel ka Facebook, Google ja YouTube. 2010. aastal oli top 15 brändi hulgas esindatud napilt vaid Skype (13. koht) ja Google (14. koht), kuid 2009. aastal mitte ühtegi ülalnimetatutest.

Uuringus osales jaanuaris-veebruaris 1001 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.