Yahoo saab oma kunagiselt investeeringult 8,3 kuni 9,5 miljardit dollarit. Olenevalt sellest, kas investeerimispankurid kasutavad veel oma ostuõigust. Yahoo teenis kaks aastat tagasi Alibabaga juba 7,6 miljardit dollarit.

Maksimaalselt saab Yahoo müüa 140 miljonit aktsiat, aga isegi kui nad seda teevad, siis jääb neile ikka kätte 16% Alibaba aktsiatest, mis on väärt 26 kuni 27 miljardit.

Ei ole paha tehing, sest 2005. aastal maksis Yahoo Alibaba osakute eest vaid ühe näruse miljardi.

Yahoole tuleb selline edu õigel ajal, sest nad on kaotamas konkurentidele üha enam veebireklaami turul. Tippajal oli nende aastane käive 7,2 miljardit, täna aga 4,5 miljardit. See on ligi 40-protsendiline kukkumine.

Ehkki reklaamiraha tuleb veebi ja mobiili üha enam, suundub see aina suuremas mahus Google'ile ja Facebookile.

Nüüd on ettevõttel ees aga otsustav ajajärk - mida teha saadud rahaga? Usutavasti ostab ettevõte tagasi mingi portsu aktsiaid, kuid ülejäänud summaga võidakse üle osta mõni edukas ettevõte, näiteks AOL. Aga miks mitte ka mõni kuum start-up, nagu näiteks sotsiaalmeediettevõte Pinterest. Seda kõike eesmärgiga oma äri tagasi tõusule pöörata.