Baltika Grupi juhatuse esimehe Meelis Milderi sõnul on esimese kvartali kahjum hind, mida Baltikal tuleb maksta kasvu aeglustamise eest. ”Rõivaste jaeäris kõige keerulisemas kvartalis ilma müügikasvuta kasumit teenida on väga keeruline,” kommenteeris ta.

Milderi sõnul alustati eelmise aasta teises pooles olemasoleva jaesüsteemi efektiivsuse parandamist ning aeglustati uute poodide avamise tempot. „Esimesed tulemused on juba käes - meie suurte turgude efektiivsusnäitajad on I kvartalis oluliselt paranenud. Kohalikus valuutas on võrreldavate poodide müük tõusnud Venemaal 11%, Poolas 6% ja Ukrainas koguni 14%,“ täpsustas Milder.

“Kahjuks ei suutnud suurte turgude kasvud veel kompenseerida Baltikumi tarbimiskindluse vähenemisest ja pikast jahedast kevadest tingitud mahajäämust. Tulemuse kahjuks töötas ka rubla ja grivna kursside oluline langus euro suhtes. Nii jäimegi kokkuvõttes miinusesse,“ tõdes Milder.
Aasta keerulisem periood peaks Milderi sõnul Baltika jaoks nüüd möödas olema, kuid kiirem kasv on planeeritud siiski teise poolaastasse, mil Baltika avab 14-18 uut kauplust ning lisandub enam kui 4000 ruutmeetrit kaubanduspinda.
Enam kui poole Baltika Grupi I kvartali käibest andis kiirmoebränd Monton, mille käive moodustas jaemüügist 55 protsenti ehk 125 miljonit krooni, kasvades aastaga 6 protsenti. Kõige kiiremat müügikasvu näitas ettevõtte brändiportfellis Ivo Nikkolo, mis kasvas esimeses kvartalis 53 protsenti ning mille käive ulatus 6,5 miljoni kroonini.
Käesoleva aasta I kvartalis avas Baltika kolm uut kauplust, neist kaks Ukrainas ja ühe Tšehhis. Esimesel poolaastal on ettevõttel plaanis avada kokku viis kauplust, aasta teise poolde jääb 14-18 uue müügipinna avamine.
Baltika Grupis töötas 2008. aasta märtsi lõpu seisuga 1951 inimest, väljaspool Eestit 781 inimest.

Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Ida- ja Kesk-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette seitsmes riigis – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Tšehhis, Ukrainas ja Venemaal. Baltika kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit, mis ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise ja jaekaubanduse ning võimaldab pakkuda uusi moerõivaid iga nädal.