Tegemist on kahe erineva mahtuniversaaliga, millest väiksem hakkab kandma nime B-klass või CST (Compact Sports Toure) ning teine jõuab müügile R-klassina või GST (Grand Sport Tourer) nimelisena. Tulevaste seeriatoodete välimus saab olema väga sarnane ideemudelitele Vision B ja Vision R.

Järgmise aasta esimesel poolel müügile jõudev B-klass ehk Compact Sports Tourer jääb mõõtmetelt A- ja C-klassi vahele. Auto tehnika põhineb paljuski uuel A-klassil. Vision B-l on niinimetatud sandwich kere ehk kahekordne autopõrand, kus mootor liigub kokkupõrkel sõitjate turvalisuse tagamiseks põranda alla. Samuti tagab kõrgemale tõstetud salong juhile parema nähtavuse. Viiele sõitjale ja pagasile on jäetud ohtralt ruumi.

Ideeversiooni jõuallikaks on 140 hobujõuline suure momendiga (300 Nm) diiselmootor, mis kulutab saja kilomeetri kohta vaid 6 liitrit kütust. Seeriamudelile pakutakse ka Mercedes-Benz uue A-klassi jõuallikaid.

Teine uudis Vision R on ideeversioon tulevasest 4+2 kohalisest neljarattaveoga luksuslikust mahtuniversaalist Grand Sport Tourer. R-klass või GST nime kandev auto jõuab järgmise aasta alguses esialgu müügile USA turul. Euroopa turule on luksusmahtuniversaali oodata 2006. aastal.

Autol on koguni 2980 millimeetri pikkune teljevahe ning 4+2 eraldi asetsevat istet. Seega ruumi ja mugavust jätkub kõigile. Luksusautole omaselt on salong viimistletud naha, väärispuidu ja alumiinium detailidega. Autos on kõikvõimalikud mugavusseadmed, näiteks saab tellida panoraamkatuse.

Vision R jõuallikaks on 7-käigulise automaatkäigukastiga varustatud 218 hobujõuline V6 diiselmootor, mille moment on koguni 510 Nm. Hoolimata nelikveost ja suurest võimsusest, tarbib auto kütust saja kilomeetri kohta alla 9 liitri.

Nii Vision B kui Vision R on kaetud uue, eriti läikiva värvikihiga, mida Mercedes-Benz plaanib lähitulevikus juurutada seeriatootmisse.